Boek: Share the Vibe van Eindhoven
Hoe veranderde een industriestad in een bruisende, innovatieve stad die wereldwijd de aandacht trekt? Het boek Share the Vibe door Peter Kentie neemt je mee in het fascinerende verhaal van Eindhovens metamorfose. Door onconventioneel denken en intensieve samenwerking creƫerde Eindhoven een sterk merk en duidelijke positionering.
Die intensieve samenwerking die Eindhoven groots maakte, staat ook centraal in het boek. Peter Kentie, voormalig directeur van citymarketingorganisatie Eindhoven365, nodigde collega's, vakgenoten en mensen die aan de wieg van het merk Eindhoven stonden uit om samen met hem het verhaal van de stad in ontwikkeling te vertellen. Het resultaat is een diepgaand kijkje in de keuken, van de ontstaansgeschiedenis van de Eindhovense citymarketingaanpak tot de kracht van een merk inzetten als verbinder. De vele invalshoeken zorgen voor zowel een praktisch als inspirerend verhaal! Benieuwd? Blader hieronder door de sneak preview. Of scoor jouw eigen exemplaar via deze link!